Εκτύπωση

Αναχώρηση του Διοικητή για το Σαράγιεβο της Βοσνίας Ερζεγοβίνης για να μετάσχει στην ετήσια συνάντηση της ομάδας των χωρών μελών του ΔΝΤ και της ΔΤ

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2004

Ο Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου κ. Χριστόδουλος Χριστοδούλου αναχώρησε σήμερα Παρασκευή, 21 Μαΐου, 2004, για το Σαράγιεβο της Βοσνίας Ερζεγοβίνης, όπου θα μετάσχει στην ετήσια συνάντηση της ομάδας των χωρών μελών του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Διεθνούς Τράπεζας που εκπροσωπούνται στα Εκτελεστικά Συμβούλια των οργανισμών αυτών από τα αντίστοιχα Ολλανδικά Γραφεία. Τον κ. Χριστοδούλου συνοδεύει ο Ανώτερος Διευθυντής της Κεντρικής Τράπεζας κ. Γιώργος Θωμά.

Στη συνάντηση αυτή θα παραστούν, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας, κ. Gerrit Zalm, η Υπουργός Ανάπτυξης της Ολλανδίας κα Agnes van Ardenne και οι Διοικητές των Κεντρικών Τραπεζών και οι Υπουργοί Οικονομικών της πιο πάνω ομάδας χωρών ή εκπρόσωποί τους.

Κατά τη συνάντηση αυτή, πέραν των διμερών επαφών, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν διάφορα ζητήματα στα πλαίσια παρουσιάσεων θεμάτων που σχετίζονται με τη μακροοικονομική σταθερότητα και οικονομική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, θα γίνουν παρουσιάσεις για τις προκλήσεις και προοπτικές της χρηματοπιστωτικής επέκτασης, για το ρόλο των δημόσιων επενδύσεων και της δημοσιονομικής πολιτικής μέσα στα πλαίσια των προγραμμάτων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου καθώς επίσης και για θέματα πολιτικής που σχετίζονται με την αγορά εργασίας, τη μείωση της φτώχιας και την αειφόρο ανάπτυξη.